Friday, September 25, 2009

fredagsinspirasjon

Crocheted food inspiration


1. Thin Crust Pizza, 2. Amanita Mushroom Series 1, 3. salami_square, 4. PB&J, 5. "Peanut Butter" 2, 6. Red Food, 7. Amanita Mushroom Series 1, 8. Butter Cream Chocolate Cake (Crochet), 9. Lunch Play Set

Jeg har lenge sagt at jeg skulle lage litt mat som Jr kan ha til lekeovnen sin. Så langt har det blitt med tanken, men denne helga håper jeg å komme litt igang. Inspirasjonen over her håper jeg hjelper litt på veien. Fantastiske, nesten fristende heklet mat! Ønsker en god helg til dere som er innom her, ja også tipset Den gode feen om en konkurranse hvor man kan vinne fantastiske premier, ta en tur til bloggen HippieChic!

Yum! Crocheted food might not taste very good, but it sure looks good! I have been planning to make som play food for a long time now, and I hope this inspiration will help me on the way. Lovely crocheted food, all photos from Flickr. Have a nice weekend!

5 comments:

  1. Dette var virkelig inspirerende billeder :)

    ReplyDelete
  2. Fin fredagsinspiration du visar!

    Tusen tack för kommentarer hos mig. Jag gillar din blogg också!

    ha en fin helg!

    ReplyDelete
  3. Å så stilig! Har du funnet oppskrifter også? Takk for flotte inspirerende bilder!

    ReplyDelete
  4. Så lekker sopp og annen god mat da :)I fjor vinter hadde jeg dilla og heklet en masse mat jeg også.
    Laget alt fra tacos til bløtekakaer og det er så moro :)
    Fikk rent lyst til å lage meg en sandwich i dag hihi!! Ha en fin helg! Klemmer fra Kardemomme :))

    ReplyDelete

Hei! Takk for at du tar deg tid til å kommentere Ü Det blir jeg så glad for!