Thursday, November 19, 2009

heklet juleinspirasjon



1. Have a nice advent!, 2. snowflakes are falling..., 3. snow white and rose red, 4. Red Mushroom Pincushion, 5. christmas apple coasters - red , 6. Crochet Christmas Ornament, 7. christmas trees, 8. Rudolph and Santa, 9. Mr Toastee gets into the holiday spirit, 10. The Owls, 11. Crocheted Granny Star Garland, 12. granny stars, 13. christmas deer for the tree

Herved innledes julesesongen med litt heklet juleinspirasjon. Jeg har et litt ambivalent forhold til heklet julepynt, men dette går absolutt an. Bildene er hentet fra Flickr, hvor jeg stadig oppdager (for  meg) nye talentfulle folk. Bildet i midten er fra fjorårets julekalender, og det er det eneste heklede julepynten jeg har så langt. I år lurer jeg på at vi skal bruke den til å henge opp julekort. Ellers må det kanskje bli noen heklede fluesopper i år? Camilla har lagt ut fremgangsmåte, så da er det bare å ta heklenåla fatt!

It is time to think about Christmas now! These photos are from some very talented crocheters, all photos from Flickr. The center photo is the advent calendar that I made last year. This year I think we will use it to display Christmas cards. I hope to crochet a few toadstool ornaments for the christmas tree this year, like this one from a talented friend of mine!

5 comments:

  1. For en nydelig inspirasjon! Digger denne fluesoppen :)
    Hilsen fra Pillepalle

    ReplyDelete
  2. Så mye flott! Falt ekstra for rådyret ved siden av nissen! Megaskjønn! :)

    ReplyDelete
  3. Takk for inspirasjonen, her er det noe å hente, ja :)

    ReplyDelete
  4. Du har en rigtigt skøn blog, mange herlige billeder i glade farver... :)
    Kig ind til min give away... :)
    mange kh Rakel

    ReplyDelete
  5. Digger hekling!! Takk for super inspirasjoN!! Håper du har en good helg!! Hilsen M =)

    ReplyDelete

Hei! Takk for at du tar deg tid til å kommentere Ü Det blir jeg så glad for!