Monday, December 7, 2009

mushroom.no



 Jeg har et skryteinnlegg som jeg lenge har gledet meg til å skrive, og nå kan jeg endelig gjøre det! mushroom.no er et faktum, og min talentfulle venninne har endelig startet butikk (nettbutikk foreløpig, men forhåpentligvis også en vaskeekte butikk om ikke så lenge). Det fylles stadig på med nyheter i nettbutikken. Disse kjolene hadde vært perfekt til jul, hadde det ikke vært for at jeg har en liten gutt... Camilla, bambihandlenett? Kommer vi til å få se det i butikken din snart?

 

Foruten egendesignede småklær tilbyr mushroom herlige pappmøbler til barn fra green lullaby (ja, du leste rett, møbler av papp!). Jeg har bare sett vuggene til baby i "levende live", men jeg tror faktisk jeg må investere i disse multiboksene snart. Du finner også prikkete ting fra spiegelburger der, og etter hvert hører jeg rykter om japanske håndarbeidsbøker...!

Ønsker deg masse lykke til Camilla! Dette er så spennende!

A good friend of mine has just opened a webshop, mushroom.no. I am wishing you the best of luck!
(first photo: handmade dresses for sale at mushroom.no, made by my talented friend!)

4 comments:

  1. Heia Guro! Takk for sist - det er lenge siden jeg snakka med deg (flere år må det være). Det er jo 4 år siden jeg var ferdig med hovedfag på IMAB! Etter jeg var ferdig har jeg bodd både i Kautokeino og nå bor jeg i Alta. Jeg lest bloggen din en god stund og liker den kjempegodt! Veldig inspirerende å lese om dine håndarbeidsprosjekter.

    Adventsklem fra Marthe

    ReplyDelete
  2. Du kan tro det er en som har jobbet hardt for å komme dit hun har kommet. Nå blir det snart butikk. Bare borettslaget klarer å få bestemt seg. Da er hun virkelig i gang med http://www.mushroom.no :-)
    Når jeg kommer hjem er det bare å brette opp ermene og få båret noen tonn med varer på lager.
    Hilsen
    Knut

    ReplyDelete
  3. Så spennende med ny nettbutikk. Håper hun får inn alle varene du har på din ønskeliste. Skal huske på å ta meg en tur innom henne!
    Soppen fra Søstrene Grene tror jeg er utsolgt..æsj! jeg var innom der forrrige uke og da var det tomt for både soppkrukker og disse fine glass-soppene. men jeg jobber rett rundt hjørnet og kommer til å ta meg flere turer innom.
    Ha en fin ettermiddag! Klemmer fra Kardemomme :))

    ReplyDelete
  4. Nå kan du vinne dukkehuset fra Green Lullaby.
    Les denne for informasjon og regler.
    http://www.mushroom.no/2010/04/21/vinn-dukkehus/

    ReplyDelete

Hei! Takk for at du tar deg tid til å kommentere Ü Det blir jeg så glad for!