Saturday, January 9, 2010

and the winner is....


Tusen hjertelig takk for alle kommentarene jeg har fått, og for tipsene om lim og smykkeutstyr! Det er utrolig fint å se at det er mange som følger bloggen min. Jeg har bestemt meg for å trekke ut tre som får teste øredobbene, og husk nå at de ikke er utprøvd, det er deres oppgave! Etter å ha brukt en nettside som plukker tilfeldige nummer kan jeg fortelle at vinnerene er:
1.  Rakel som har bloggen Fruens syslerier.
2.  Julia som har bloggen The vintage hausfrau
3.  Louise som har bloggen Garn og gammelt
Gratulerer! Eller lykke til får jeg kanskje si, siden jeg ikke garanterer kvaliteten :) Det ser ut til at Danmark har stukket av med hele "seieren". Jeg lover ha ny give away når kvaliteten på disse er testet.

Bildet over her er fra stoffprøver jeg har bestilt fra spoonflower. Noen av dere kjenner kanskje igjen mønsteret? Det er en av gavene i adventskalenderen til fryd+design! Tusen, tusen takk for nydelige downloads!

3 comments:

  1. JAAAA, jeg har vundet!!!

    Ih, hvor skønt, hvor er jeg glad. Glæder mig til at være test-kanin af dine skønne øreringe, og ønsker mig de gule. Jeg sender dig en mail ;)

    ReplyDelete
  2. knallkule øredobber !

    Å milde himmel for noen fantastiske stoffer :)

    Godt nyttår foresten :)

    ReplyDelete
  3. Såååå gøy å se mønsteret brukt!! :)

    ReplyDelete

Hei! Takk for at du tar deg tid til å kommentere Ü Det blir jeg så glad for!