Wednesday, May 12, 2010

multibokser til glede

Det er ei stund siden disse kom i hus, men de har blitt stående sammen med en haug med ikea-bokhyller i påvente av "montering". Det er selvsagt ingen sak å brette dem, eller "snekre og bråke" som Melkeskum Jr. så fint uttrykte det! Noen få brett, og boksene var klar til bruk. De kan brukes til å oppbevare leker i (eller det man måtte ønske egentlig, for eksempel garn!), barn kan bruke dem som krakk. Min toåring så straks potensialet for å bygge tårn med store klosser, og han klarte også å stable to oppå hverandre uten problemer (den tredje måtte han ha litt "lelp" til). Boksene har også tall, bokstaver og bilder på, og vi hadde en lang seanse med "hvem sin bokstav er det?". I tillegg er de laget av resirkulert papp, så da har jeg også god samvittighet! En annen gevinst var at poden faktisk syntes det var veldig artig å sortere leker, så da ble det plutselig litt orden i sakene også.
Boksene er forresten kjøpt fra Mushroom.no, som i tillegg til disse boksene også selger andre ting til barn laget av papp (i tillegg til mye annet spennende: stoffer, japanske håndarbeidsbøker, bruktfunn, jeg kunne fortsatt med ei lang remse her :)

These multiboxes are perfect for kids: storing for toys, seat for children and a learning tool! I bought mine at Mushroom.no, and my two year old loves them!

9 comments:

  1. Liker boksene!! Merker at jeg godt kunne hatt noen sånne i hus:)

    ReplyDelete
  2. Dei kassene var tøffe! Her i huset får vi ikkje nok oppbevaring...av ein eller annan grunn okkuperar eg altfor mykje av det som er tiltenkt jenta mi..hihi!

    Kjekt å sjå at du prøvde deg på Lola-spennene! Eg har enno ikkje prøvd, men dei står på to-do-lista! :) Du må gjerne vise fram resultatet..

    Ønskar deg ein strålande kveld og ein deilig fridag i morgon!

    ReplyDelete
  3. Grattis Le Petit, jag har nominerat dig till Beautiful Blogger Award!

    ReplyDelete
  4. Grattis M.i.l.c.h.schaum givetvis! Le Petit är en av de andra nominerade. :-) Du har fått en Beautiful Blogger Award!

    ReplyDelete
  5. Så søte - og snertne! Hvor store er de?

    ReplyDelete
  6. Hei!

    Tusen takk for så mange kommentarer. Som du ser smileull, så slo Knut meg, takk Knut!

    Tusen takk for award!!

    ReplyDelete

Hei! Takk for at du tar deg tid til å kommentere Ü Det blir jeg så glad for!