Wednesday, May 25, 2011

tull og fjas...


Grrrrr.....typisk nybegynner-feil! Skulle klippe litt stoff til et nytt prosjekt, og letet frem stoff fra reprodepot kjøpt for flere år siden. Jeg minnet meg selv på at stoffene skulle ligge rette mot rette, jeg minnet meg selv på det igjen, og allikevel klarte jeg legge det ene stoffet feil vei! Og selvfølgelig er det ikke nok til å klippe en ny del.... Så da må jeg bare finne et annet stoff å ha på innsiden. Trippelæsj! Hvordan klarte jeg det? Hmm...jeg hadde kanskje for mye på gang? En baby som begynte å bli veldig utålmodig? (Å se på at mamma stryker og klipper er visst ikke det mest underholdende i verden...). Jaja, sånn kan det gå! Har visst en veldig gul periode nå, og er glad for at jeg hadde disse stoffene liggende.
Jeg renoverer litt i bloggen min, beklager varierende fonter og utseende, håper jeg snart finner stilen. Var litt lei det gamle utseendet, så jeg fryder meg over forandringen Ü
scones

I gårkveld lagde vi helgescones fra Briggs Lekehus til kvelds. Storebror var med på å bake, og var veldig utålmodig: E "scomsen" ferdig nu? E den ferdig nu? Enn nu? Og han var veldig fornøyd med resultatet! (vi andre også Ü)

7 comments:

  1. nam.. Dette så godt ut...
    Vanskelig å lage eller??
    *smile*

    ReplyDelete
  2. Kan du ikke bare sprette opp?

    ReplyDelete
  3. Digger det nye designet ditt og spesielt headingen din. Hvilket bilderedigeringsprogram bruker du?

    Vet hvordan det er å sy med puppen ute og kun ei hånd tilgjengelig...ikke rart det går litt galt innimellom ;0)

    ReplyDelete
  4. Det översta tyget var det finaste jag sett på väldigt väldigt länge :)

    ReplyDelete
  5. Ah...denne sconesoppskrifta lagra eg no nettopp, tenkte å prøve den i helga.

    Ynskjer deg og dine ei finfin helg! :)

    ReplyDelete
  6. Nå har jeg kosa meg nedover bloggen din her...liker temaene, bildene og den personlige stilen din. Vil gjerne følge deg videre!

    Jeg har ikke noen småttinger om krever oppmerksomhet når jeg syr, men den første kjolen jeg sydde klarte jeg ikke å sy rette mot rette ;) Bra det er flere enn meg sier jeg bare..hi-hi...

    Fin dag te dæ! :)

    ReplyDelete

Hei! Takk for at du tar deg tid til å kommentere Ü Det blir jeg så glad for!