Sunday, January 8, 2012

inne i en luestim?







En liten variasjon av "tante pose"-lua, med stor dusk og enda litt mer baggy. Garnet er også tykkere! Det skulle altså ta meg flere år å prøve mønsteret mitt på nytt. Denne gangen brukte jeg Andes fra Drops, og lua måler 31 cm. Ble plutselig litt usikker på hvilken heklenål jeg brukte, kanskje 9mm? Eller var den mindre...? Hmm, men jeg la opp 46 masker. Dusken klippet jeg litt ned etter bildet var tatt, den var litt for stor og tung. Da storebror i huset kom hjem fra barnehagen bestilte han med en gang "ei lue med kule". Så nå har han plukket ut garn selv, og da er det bare å hive seg rundt. Han vil gjerne ha den ferdig i går. Er altså inne i en god luestim!

Ravelry link.

4 comments:

  1. Tante-pose-lua ble kjemefin i det garnet - litt tykkere og med fin struktur! En dusk passa også godt, liten eller stor :-)

    ReplyDelete
  2. Den lua der er så fin :)
    Jeg er også i en luestim for tiden. Men det er strikking da. Har lyst til å hekle også , da blir det vel en tante pose ;) Kule bilder !

    Klem fra Janne

    ReplyDelete
  3. Du er virkelig flink på luer!! Denne var bare sååå kul!

    ReplyDelete
  4. Å, så utrolig fin den var! Du er skikkelig flink:)

    ReplyDelete

Hei! Takk for at du tar deg tid til å kommentere Ü Det blir jeg så glad for!