Sunday, January 15, 2012

pinterest♥ (og husk blogglotteriet mitt!)

1. Nydelige heklede mary janes fra Peoplewebs, 2. Strikket bolero fra Hendes Verden, 3. Heklet pannebånd fra Lutter Idyll, 4. Strikket lue i tykt garn. Alle bilder er lånt!

1. Stooor heklet hals, 2. Heklet lys(!)teppe, 3. Puff stitch hals, 4. Revevotter fra Kreative Smilehull, 5. Hengekurv fra Lutter Idyll (mønster: Bekkis heklerier), 6. Kjepphest av en lest, 7. Heklet høylue, 8. Rikke lue, 9. Puff stitch lue, 10. Herlig fluesoppjakke fra Hendes verden. Alle bilder er lånt!

Det er så utrolig mye fin inspirasjon, og Pinterest sørger for tonnevis! Her er noen av mine hekle-/strikkefavoritter. Klikk på linkene under bildet, da kommer du til Pinterest, og hvis du klikker på bildet i Pinterest, så vil du komme til originalkilden. Utrolig genial tidstyv, dette Pinterest. Nå har jeg holdt på ei stund, og kan anbefale det på det varmeste. Og hvis du vil følge meg, så finner du meg her.

Også minner jeg om mitt blogglotteri, hiv deg med hvis du ønsker deg en ring! Ü

2 comments:

  1. Skøn inspiration og flotte farver :) Jeg fandt din blog via bloggen AvMeg og glæder mig til, at følge med her.

    ReplyDelete
  2. Har blitt helt hekta på Pinterest. Genialt! Repin'er deg til stadighet, som du sikkert ser - du har så god smak :)Artig, artig

    ReplyDelete

Hei! Takk for at du tar deg tid til å kommentere Ü Det blir jeg så glad for!